Ta sig fram

Imorgon blir det tredje dagen på raken som jag åker till  Pinkey på Sallarängsgatan i Mölndal och besöker henne på jobbet. Jag får så mycket energi, glädje och kärlek av henne att jag helt enkelt inte kan få nog. Idag fick hon en svart vit rutig tröja av mig som jag aldrig använder - hon blev så himla glad. Så härligt att ge och få se sådan lycka. Imorgon skall vi byta tröja och jag skall dessutom få lite grejer som hon rensat ur sin garderob. Pratade lite lätt om att kanske börja jobba en dag i veckan hos henne, men först och främst skall jag boka tid hos min psykolog och be om hjälp hur jag tar mig fram. Jag får noll kronor i stöd som sjuksriven, men jag kan heller inte börja plugga eller jobba pang sådär. (lycka till att få jobb) Så imorgon skall jag ringa och boka tid för lite rådgivning.


Pusu



Kommentarer
Postat av: Janne

Lycka till, hoppas du fixar det!!

2009-09-16 @ 15:34:32
URL: http://malviluoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0