Stank

Först och främst: tack Malin för ditt tips! Det behövs då hon inte bara tuggar på våra skor och tofflor, utan även våra vänners skor när de hälsar på hos oss. Så tack!

Annars har dagen vart kaotisk i sitt eget lugn. Åkte hem till Annisen, varpå jag senare fick så grov ångest att hennes man fick köra hem mig. Väl hemma tvättade jag av mig sminket och stupade sedan helt utmattad i säng och somnade i fosterställning. Vaknade för inte så längesedan med ett illamående i halsen, sprang till toaletten men behövde aldrig kräkas. Hade missat samtal från morbror Kjell, ringde upp, han blev orolig och konstaterade att han kommer hit med sina hundar i veckan så skall vi gå på prommis med våra underbara djur. Jag känner mig hängig och utmattad, min puls är hög och mitt hjärta slår flera slag för snabbt ibland för att sedan stå över ett slag. Jag har svårt för att andas, och stanken av ångest ligger i luften vart jag än går. Dags att sova snart igen, jag klarar inte detta. Jag kan inte hantera det. Lösning: somna av utmattning.

pusu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0