Britney brittan

Brittan är helt klart underskattad. Lystnar på henne med låten "I love rock n' roll". Hur kan man inte tycka om henne? Man får sväng i kroppen helt klart av hennes beat. Många tror att bara för att jag är piercad så lystnar jag bara på band som growlar där man inte fattar ett skit av vad de sjunger. Men NEJ! Jag lystnar på allt från rock till r&b. Man måste vara mer öppen för musik, tänk så mycket man kan gå miste om. Nåväl. Jag är väldigt rastlös och sitter bara och vätar på att systra mi skall komma. Dennis och babes sitter och spelar 360 och jag bara döööör för jag vill göra något men vet inte vad! Morr. Imorgon skall jag iaf få permis (bestämd!) och hälsa på Ira och ge henne lite kläder. A'la clothias.

pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0