Jag vill

Idag skall jag till Eddie och töja öronen ytterligare + sätta in en ring i läppen. I morse flög ena kulan ut ur örhänget i örat, så då tänkte jag att jag lika väl kan pallra mitt arsle till Eddie. Efter det skall jag till Annisen och dricka lite vin, mysas och umgås. Eftersom jag inte fått någon kontakt person än för att hjälpa mig med mitt drickande, så har jag tagit itu med det själv. Jag har inte druckit på länge, mor och far har druckit vin och jag har själv inte tagit något, jag drack ett endaste glas vin när jag och mannen vart över hos Annisen. Jag har blivit riktigt duktig på detta nu, så jag tvivlar inte på mig själv längre. Jag kan bara jag vill, och jag vill.


pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0