en ärlig chans

I morse vaknade jag själv utan att någon ur personalen behövde försöka väcka mig femhundratolv gånger. Jag tror det är för att jag ser fram mot dagen så mycket: först kommer Pinkey hit och fixar mitt hår, sedan kommer babes familia hit och hälsar på,och sist men absolut INTE minst: permission över natten : hem och sova och vara med mina smultronhjärtan! Jag kommer alltså inte skriva ut mig på måndag, utan tar permissioner när jag känner för det. Fick reda på att det är möjligt för mig nu, en skötare sa det till mig igår. Det är ju som laxat - underbart! På så sätt ger jag det "en ärlig chans" som Ira sa, och hon har helt rätt. As usual.  Minus med att vakna tidigt: timmarna verkligen seeeegar sig fram. Men jag har min mobil at fiffla med, I love it,

pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0