Tidigt.

Det blev en tidig morgon. Mor och pojkvän ligger fortfarande och sussar gott. Visste inte vad jag skulle göra, så jag startade datorn, hoppas inte mamma vaknar. *fingers crossed* Har redan hunnit vara ute med hundarna, göra rent kattsandlådorna, leka med Tor (hamstern), ge missarna mat (inte hamstern), koka kaffe samt ta mina mediciner. Idag skall mamma och jag (och hundarna såklart) till mormor på en fika. Vart över en månad sedan jag träffade mormor, så det skall bli kul. Hennes tillstånd har förvärrats och nu måste hon operera knät, dessutom vill hon in på hem inom snar framtid. Älskade mormor. <3 Igår sa jag sorgset nog hejdå till min älskade syster som flyttar till Prag för att studera teater/film/acting där på en av de bästa skolorna i hela världen. *stolt* Kommer inte få se henne förrän till julen igen, och det känns i magen och hjärtat. Saknar dig redan syster. Love.


Pusu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0