Rascal Flatts - Movin on

Idag är ingen bra dag. Jag bara bölar och bölar och känner mig så tok liten, trots att gårdagen var himelsk med min älskade Ira som jag inte sett på evigheter. Tack Sofia för en trevlig kväll! Men idag äre som sagt uselt, finns inte så mycket mer att säga om det. Pojkarna (Babes och Dennis) sitter ute i soffan och spelar GH as usual, men oroar sig så fint för mig, ger mig kramar, värmande kommentarer och sitt fulla stöd. Men jag saknar min syster så mycket. Det gör så ont, så ont. När hon var den man alltid ringde, den som alltid kom oavsett tid - det känns så tomt. Helt plötsligt har halva familjen flyttat utomlands och jag faller bit för bit när saknaden kommer krypande likt ett spöke. Och Jessica. Underbara Jessica. Tvivla inte, tveka inte. Du om någon är mitt allt, jag har det bara kämpigt just nu och låser in mig i mig själv. Vackra människa, jag älskar dig beyond. Glöm aldrig det. Rascal Flatts, Movin On. Right...



snusmumrik och syster yster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0