Smärta.2

Jag kan inte andas! Ta mig ur detta liv. Ge mig något att leva för, ge mig något! Trassliga, söndergråtna liv - vad är väl du bra för? Du sårar, du tar förgivet, du klöser sönder det lilla jag har kvar. Han är så nära, men ändå så långt bort. Jag ser hans blick, den letar sig ut genom fönstret - han försvinner ifrån mig igen. Jag klarar inte hans tankar, reser mig upp och går där ifrån. Stänger in mig i min lilla, rosa bubbla. Vaggar, hoppas, väntar. Men hör inget. Ingen kommer. Han är borta, han är inte längre min. Min att andas in, min att skratta med, min att smeka. Han är inte längre min. Han är någon annans, någon annans att älska. Släpper jag dig för lätt? Eller är detta menat? Jag orkar inte kämpa, ser mig själv flyta förbi - ser oss flyta förbi. Fem år, borta på ett par dagar.

Jag kommer alltid älska dig, älskade man.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Har det tagit slut mellan dig och Pasi? :(

2009-10-16 @ 23:35:22
URL: http://pillaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0