My unt Dennis goes konstaterande.

Jag har precis konstaterat med Dennis att ett gott skratt förlänger livet, därför ger jag er denna länk: emiliahelene.blogg.se
Under rubriken ":)" får man sig ett gott skratt. (Bilden, dvs)
Ja, jag vet att jag är elak, men utseendet spelar roll! Ser man ut som "hej kom och hjälp mig" så hamnar man lätt på min blogg. Som liinababy.blogg.se, emiliahelene.blogg.se, kissie.blogg.se osv. Jag kan faktiskt inte hjälpa det, sådan är jag helt enkelt. Ett skratt förlänger livet, och dessa brudar och deras utseenden ger en ett eller flera goda skratt! Så surfa ut där och leta efter fler roliga människor och meddela mig gärna, för just nu behöver jag få tillbaka mina skrattgropar som försvunnit med åren.


Tata!

/My och Dennis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0