VOI VITTU

Då har jag efter en snurrig och stressig dag funnit de två katter som skall bli mina och min mans. Katten Molle har vi redan hemma hos oss nu, syster hjälpte till med att köra och hämta. Pingla! Molle och Charli-Star är galna, jagar varandra högt och lågt och kommer riktigt bra överens. *Happy* Molle är silvergrå hane på 7 månader, nämnde honom i tidigare inlägg om jag inte minns helt fel. *crazy crack brud* Misse nr.2 (inget namn än) kommer till oss imorgon, jag lyckades nämligen övertala mannen om att få köpa den dyyyra missen! Jäj! Så imorgon åker vi och hämtar honom, en renrasig Ragdoll på 17 veckor. Syster och babes sitter ute i soffan och lirar guitar hero - crazy people gone crazier. Tror jag tog mig lite vatten över huvudet idag genom att flyga och flänga så mycket, förut efter jag målat mina naglar (Ira, ditt djävla fel att jag köpt rosa nagellack) så skulle jag skriva på kranen och lyckades (klantig som jag är) slinta till och skrapa bort lite nagellack - me went bananas. "DJÄVLA FETTA, HORKUKS SUGARE!". Men svenskan är så mesig så ett "VOI VITTU!" hade vart tusen gånger kraftigare. Jag vart trött, grinig, hungrig och kluven. Don't blame me. Jag och syster kokade mackaroner och tinade köttbullar och jag försökte prata om mitt shoppande utan att få ångest - fail. Myrkrypningar, hjärtat slog snabbare, började andas tungt och ville klia sönder hela min kropp. Ploppade piller och vi beslutade oss för att inte prata om det mer.
Annisen och Ira: såg att ni ringt, men har inte kunnat ringa tillbaka då jag vart på vandrande fot hela dagen med mega kasst batteri.
Out of here.

pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0