Vänlig stör ej: rullning pågår

Bu har jag äntligen fått tummen ur röva och tagit mig en dusch. Gött. Luktar jag inte lika mycket crazy. Men nu måste jag lägga om min arm på nytt, tänkte inte på att inte blöta ner armen. *smart blondin 88* Väntar på att min favorit Joel skall haffa med mig bara. Sen kommer babes, systra mi och Robin hit idag och håller mig sällskap.

Lyckan är liten under dagarna, sängen knarrar under mig, datorn hänger sig, maten serveras, jag blir äcklad av maten för att sedan bli vrålhungrig och glufsa i mig (gluffsa?) .
I hide in a corner where no one can find me
I hide in my corner
Where I can play dead


Mannen min kommer med snus och kläder, syster med mcdonald's käk. mööms. *vräka i sig och rulla fram*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0