Wiwi balola

Ytterligare höjning och byte med medicinerna. *ding dong head* Dennis är på väg hit med snus och Cola. Muums. Tar slut på min snus på nolltid då den inte är tillräckligt stark så jag får ta flera. Fick ta ett uppehåll i detta inlägg då Dennis kom, men nu har han åkt för jag tänkte ta mig en tupplur men nu helt plötsligt blev jag pigg igen och skriv-sugen. Det känns hela tiden som om något saknas, jag har försökt röka bort saknaden, snusa bort, dricka kaffe, äta..you name it, men det är vinet jag vill ha. Men jag befinner mig här där ingen alkohol finns tillgänglig. Tur det. Jag har fått låna C's stora mysbyxor då mina rosa (och djävligt dyra) mysisar är fläckiga av blod. Me like his mysbyxor som fan. Imorgon skall jag till Rosali, så jag pratade efter många om och men (djävla skötare som inte kan något) med läkaren och han fixade så jag får åka taxi fram och tillbaka med en skötare. Palla kollektivt när man är såhär djävla självdestruktiv. Djävla ägg skallar. Men nu är det fixat. *balola dance* Och jag ser fram mot lördag då Pinkey kommer hit och skall färga och klippa och sätta in löshår på mig. *wiwiwiwi*


pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0