tjalom!

God morgon alla solstrålar och bitterfittor. Vaknade tidigt som vanligt fast med en jädra tarmvred. (?!) Tog ut Charli och kokade sedan kaffe och pratade med Ida som vart vaken ett tag innan mig. Väckte mannen med en kopp kaffe på sängbordet, pussades och myste lite. I love när han doftar sådär mysigt på halsen, lite av en "egen" doft som alla har. Det sägs ju att tjejer dras till killar som påminner på något sätt om sin far, och jag kan se likheterna mellan mannen min och min papps; manliga händer, välskötta, snyggt klippta naglar, äventyrslysten and on it goes. Men just händerna är väldigt likt. Nej, nu skall jag smörja min tattoo och låta babes sitta vid datorn.

pusu

tjalom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0