Svetten lackar

Idag kom bebis katterna och deras mamma till oss. Vi har en ny överenskommelse: vi betalar maten, vi får pengarna för katterna när de säljs. Antagligen kommer vi behålla en katt, får se hur det blir. Mamman är skönheten själv med en stor, vacker krage som får henne att likna ett lejon. För stunden ligger de och sover så mamman har fått ta en paus från allt diande, hon åt även en del förut. Vi bytte handduk till en ny, fräsch i korgen så nu luktar där gott istället för den frätande doften av gammalt kiss. Hela kullen har charmat både mig och min man, även våra andra djur. De är väldigt nyfikna på nykomlingarna, men än fräser mamman åt Charli-Star, men det kommer snart gå över. Idag har vart en himla varm dag, jag håller på att smälta bort: speciellt när solen ligger på vår lägenhet. "Svetten lackar" som syster säger. Jess skall komma hit och sova över. Jag är lagom social idag. Not. Här får ni er en go bild.

out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0