ring ring, bara du slår en signal

Idag åker babes och inhandlar en ny mobil till mig. Pratade med pappa om min telefon som hela tiden hänger sig och krånglar, så han tyckte det vart på tiden men en ny. Dessutom betalar han för den. *happy* Imorgon kommer Pinkey och fixar mitt hår och på måndag skall jag prata med läkaren om utskrivning. *Me has had enough of this crazy house* Samtalet med Rosali gick bra idag, fast jag blev helt utmattad när jag berättade vissa saker som jag egentligen inte får berätta. Svetten lackar, brosh. Egentligen sitter jag alltså bara och väntar på att min man skall komma med min nya mobil, vilket kan ta ett tag då han först skall till Gårdsten och hämta moppen då det går snabbare med moppen än kollektivt, sedan skall han till affären och sedan hit. Längtar, längtar, lääängtar efter både mobil och min man. Saknar er mina vänner, men förhoppningsvis blir jag utskriven på måndag och då kommer jag och stormar er med kärlek.
Love you guys.


pusu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0