Pusu

Britney - Piece Of Me

Rihanna går tillbaka till sin misshandlande pojkvän. Stackare. Hon tror väl som många andra kvinnor som befinner sig i ett sådant förhållande, att hon inte kan få någon bättre. I alla fall fick jag gjort min tatuering igår. Det gjorde sablarns mycket mer ont än när jag gjorde den andra på handleden. Jag pratade lite med min tatuerare och han skall senare måla upp mitt svart-rosa leopard mönster, så fort jag kammat in lite mer cash det vill säga. Första september har jag dock redan bokat tid, fast det hos Bosse för min tatuering i svanken. Idag kommer bror, hans tjej och lilla Ina på besök! Kommer bli väldigt trevligt. Får köpa lite kakor innan de kommer och koka upp lite nytt kaffe. Syster + hennes man kommer med. Kul, kul. Imorgon skall jag gå på prommis med mormor och Charli-Star, det vill säga efter jag lämnat in skrot mobilen och köpt mig en ny.

Tata - släng köss


släng köss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt tatuering :)

2009-05-21 @ 17:47:19
URL: http://pillaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0