Psyket: dag.2

Heldag nr.2 började för ett litet tag sedan. Jag berättade för morgon personalen att jag pratat i sömnen, sedan gick jag ut och tog en cigg och en kopp kaffe på "bron" som jag kallar den. Jag har bett personalen komma hit så jag kan be om lugnand då jag snart kvävs av självdestruktiviteten hon framkallar. Dessutom skall jag skriva upp vilken slags medicin jag får och när. Jag vet att jag enbart får tre "vid behov" mediciner, dem avgiftar mig då jag själv alltid tog väldigt mycket lugnande. Min puls är extra hög på grund av det, även på grund av vinet jag drack från morgon till kväll, varje dag. Igår somnade jag dock utan sömnmedel, det känns bra. Hörde inte ens att min mobil ringde typ femtusen gånger och att jag fick femhundra sms. Idag skall jag ringa Pinkey och kolla ifall hon vill hälsa på mig. Jag saknar henne väldigt mycket, och hon är som en extra mamma för mig sedan min egen mammi flyttade till Spanien med pappi. Just nu hamstrar jag snus, sitter här och skriver samt dricker kaffe och inväntar personalen. Jag har penna och papper redo, behöver dock påfyllning på kaffet any minute now. Pappa grät, vilket ledde till att jag började gråta hysteriskt. Dem har insett att jag är sjuk och det gör dem ont. Mig med. Fast inte i närheten av så ont som för dem. Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Självklart bryr jag mig om dig... Orolig för dig när jag läste din blogg.. =( Hoppas du snart känner dig bättre. Är bra med oss. Hoppas vi kan ses snart. Kramar

2009-05-10 @ 12:41:18
URL: http://pillaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0