Hejdå ditt fesk ansikte

Jag HATAR min nya telefondjävel. Var eviga djävla dag har jag vart tvungen att ladda den, för att inte nämna hur segt den ragerar när man klickar sig fram. AARGH! Imorgon lämnar jag tillbaka skiten, och vägrar dem ge mig pengarna tillbaka ringer jag Ira. Voi vittu! Vem fan kom på dåliga mobiler?! Die. Die. Die. Nu letar jag en likadan som Carro ja Danttu har. Hittat den billigt på random place och skall dit det första jag gör på fredag. Och djääävlar i min mammas låda om Elgiganten inte har öppet imorgon.

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Danttu

köp den på Pantbanken. 2700 kr. Den som Karo har.

2009-05-21 @ 02:55:32
URL: http://crazycatman.blogg.se/
Postat av: My

Jo, hittade den billigare på ett annat ställe as well. Tack darlin.

2009-05-21 @ 10:25:29
Postat av: pia

skaffade tillbaka bloggen :P.

http://piakarjalainen.blogg.se

2009-05-21 @ 11:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0