Fiskben

Jaha. Då vart man uppe tidigt igen. Har fått in tiderna från psyk och vaknar pigg som en lärka vid 8 tiden. Funderar på att åka till Eddie först innan jag åker till Lilla Bommen för min tatuering, och göra ett hål i snokens andra näsvinge. Babes ligger fortfarande och nanar, lilla hjärtat har alltid fått gå upp tidigt med Charli annars, men denna gången tog jag hand om det då jag ändå vaknade tidigt. Så jag tog på mig regnjacka och stövlar och Charli-Star fick på sig sin rosa regnkappa som hon är urgullig i! Hon hatar regn lika mycket som jag. Förresten: här sitter jag grymt snygg i fiskbensflätor som systra mi gjorde på mig igår. Den nya flätan, helt klart.


pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0