Beyoncé och galenskap på avd: 365

Haha, kollade precis på Kisse's blogg, kan inte hålla mig för skratt. Klockren brud ibland. Kom på tidigare idag att "FAN! jag har inga passande skor till mysbyxorna!" så babes kom hit med två par och vi gick en promenad med Charli-star då jag har 30 min frigång. Det kändes skönt att komma ut med honom vid min sida, med dig min man känner jag mig alltid säker. Jag hoppas på att bli utskriven efter helgen, jag klättrar snart på dessa väggar av rastlöshet och den galenskap det medför att vara inlagd. Har dock fin utsikt...misär! Lystnar på Beyoncé för stunden, det skulle väl aldrig någon tro att jag lystnar på med tanke på min stil. FÖRDOMSFULLA SVIN. Jag är en av de fördomsfulla svinen. Jag dömer lätt folk efter första handling och möte. Nu skall jag måla mina naglar rosa för femhundraelfte gången.

pusu pusu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0