Båring

Då vart det bekräftat: det verkligen suger att vakna tidigt för det finns ingenting att göra. Babes måste dock sova väldigt tungt då jag vart tvungen att dammsuga för Charli-Star bet sönder ett underlägg så det låg bitar över hela mattan, och babes vaknade inte av det. Vardagsrummet är alltså precis intill vårt sovrum. Jag blir tokig på Charli's alla idéer på att bita sönder eller gräva sönder, typisk ålder antar jag - rebellisk som sin matte. Jag har börjat ta fler bilder nu när jag lätt kan ta med mig min nyköpta Sony, liten och självklart rosa, så mer bilder kommer komma upp på bloggen.

puss så länge



hårigt läge

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej stumpan! Tänkte bara tipsa om "Fy-sprej" som det så charmigt heter, om lilla Charli's tuggidéer skulle gå till överdrift :p Bara att spreja på, smakar pyton och brukar ha effekt efter bara 2-3ggr. Annars kan man köra en hemmagjord version med lite tabasco och svartpeppar. Lämnar dock fläckar och luktar inte så mumsigt men ja.. det funkar iaf. OM det nu skulle bli nödvändigt dvs :)

2009-05-23 @ 19:23:30
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0