How to survive my wrath

Om du någonsin behandlat mig fel och jag sagt upp vänskapen:

1. Kontakta mig aldrig mer igen
2. Försök inte snacka skit
3. Ge fan i min pojkvän (!?)
4. Om något roligt händer i mitt liv som berör både mig och min man: kontakta inte varesig mig eller min man för att gratta. You're just full of shit och jag kan se genom dig
5. Get a life where I'm not a part of it, där du INTE hör saker om mig/från mig
6. Stay out of my life om inte jag säger annat

Tack.

Sen har jag: permission! Hurra! Inte för att jag tänker fira midsommar på något sätt, jag tänker bara njuta av att vara hemma. Hade det mysigt med Annisen en stund med lite vin och popcorn - mie rakastan sua, so so so much!

Förövrigt så firas jag samt syster av släkt samt männen i våra liv på söndag. Hurra, hurra, hurra för de bästa och snyggaste systrarna!


Love us or hate us, it's still an obsession darlin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0