G's to the dizzel!


Aaah. Härliga dagar med Jessi, babes, Dennis och Jesper. Ja, Jesper får mig att skratta som få. Jädra huliganist! Haha. Kram påre ditt lilla stjärnskott! Och out of the blue (lite föraningar dåra, hihi) fick jag ett par grymt snygga jeans och en underbar, stickad kofta av Jessi! Taaack min pärla! Älskar dem! Har precis uppdaterat mig på min systers blogg om hur det går för henne (malubi.blogg.se) och det verkar gå riktigt bra. *happy, happy, joy, joy* Dessutom skall hennes man Mentor ner/upp? till henne snart, så lyckan går att se i raderna i bloggen. Själv skall jag snart daska upp mig och göra mig iordning för att träffa Dennis i stan, dricka lite pilsner och sedan kolla på Lejonkungen och böla ögonen ur mig. För stunden sitter jag i koftan jag fick av Jessi, mina säxxyyy pyjamas byxor och diggar till Snooooooop Dogg och är SÅ fräsch. *drewl* Hörs senare fina läsare


tata
pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0