Star Child

Idag vart det en riktig söndag - en städdag helt enkelt! Jag och babes städade heeela lägenheten riktigt ordentligt och nu ligger vi bara och myser och purrar med varandra i soffan till serier med blodtörstiga, sexiga vampyrer. Grr! Skall snart laga lite köttbullar med pasta, har inte orkat ta på oss något större idag. Imorgon blir det bio med Dennis och på fredag är det ÄNTLIGEN Hardcore Superstar med Dennis! *jumps* Skall bli så jädra kul! Igår pep dessutom telefonen till och där stod det bland annat att jag vart en liten fitta som vart ett tjockt psykfall från liinababy.blogg.se, jag antar att det är efter vad jag skrev om utväxten. Sorry lad, visste inte att du vart så känslig! Hihi* Visste inte ens att du läste min blogg (!?) Hahaha, det här är bara bra roligt!  Sen får jag ju tillägga att det vart du som inte kom i MINA byxor inne på Mikko's toalett, och inte tvärt om - så vem är den egentliga tjockisen här sötnos.. ding, ding!


Dags att mysa med CharliStar!

tataaa
pusu!

Kommentarer
Postat av: Malin

Visst är det underbart att "argumentera" med idioter? Speciellt när de själva inte vet om att de är just idioter ;D

2009-10-04 @ 22:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0