Pink power

Dissar:
Liinababy.blogg.se för att hon kallar folk för fitta när de enbart beklagat sig över hennes utväxt! Sluta följ min blogg då om du inte kan ta det, och sluta snacka skit om att "en vän" skulle ha läst det, haha -patetiskt raring! Och att dissa folk som åker in och ut från psyket är ingenting att egentligen kunna dissa då det verkligen inte är en livsstil, inte heller någonting man väljer utan någonting man gör för att överleva, det är precis som om jag skulle dissa dig för att du andas.


Anyways:
Idag är Jessi här och våldsgästar (nej, jusste - Jessi kan ju inte existera eftersom jag bara umgås med Dennis) och vi skall åka till Pinkey (som inte heller kan existera) där jag skall plocka upp ett par skor som hon köpte för 1200:-, som hon nu helt gratis ger till mig! Min lilla pärla! *jumps* Skall bli grymt kul att få se Pinkey baby igen. Hihi!

Dags att dra sig!

tataaa
pusu



Kommentarer
Postat av: Malin

Du har så sjukt vackra ögon My :) Hoppas du vet det!

2009-10-10 @ 23:32:17
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0