Nytt liv börjar till: helgen

Och pang bom så får man snart en ny room mate! ÄNTLIGEN kan vi flytta ihop, babe. <3 Skall bli sjukt kul, och vi planerar även att köpa en kompis till lilla Charli-Star - nämligen en till hund! Men det får komma efter jag vart hos *** och börjat få mina pengar! Livet artar sig trots allt jag någonsin trott, dessutom skall jag få massa nya grejer till lägengeten:

:ROSA bärbar dator
:Säng till ****** rum
:Mattor
:Gardiner
:Datorbord + datorstol
:Tavlor

Wiii! Livet har äntligen börjat och jag älskar livet som singel! Now I can do whatever I want to! Jag grät för sista gången över dig igår, nu spiller jag inga mer tårar över dig - du är inte värd det! Och dina saker skall ut SENAST till helgen, inte en dag senare, för då säljer jag skiten! Det skall du ha väldigt klart för dig. Det här är MIN lägenhet, mitt hem och jag bestämmer vad som får vara här eller ej. Och du kan glömma att du någonsin mer får träffa Charli, så som du beter dig och behandlar mig som en djävla IKEA matta. Som man behandlar andra blir man slutligen själv behandlad.

Idag skall jag förövrigt träffa Danttu och sedan Daniel! Självfallet följer min bebis Charli-Star (som för stunden sover i mitt knä) med överallt nu när det är vi två mot världen. Right, baby? Love you!

tataa
pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0