Little by little in this pink bubble of mine - be my savior

Jag vill bli på-nytt-född. Jag vill känna livet i mina ådror, känna lustan efter livet i munnnen, rulla runt den med tungan och brista ut i skratt. Jag är på nytt besatt av Blue Foundation - jag vankar fram och tillbaka utan mål, utan livsglädje, sårar, skär, förstör och raserar det jag försökt bygga upp på sköra små fjädrar. Jag blåser omkull allt i min väg, trampar över de jag älskar, lägger mig platt för rösterna - skakar i vaggande position, biter på knogarna, tuggar på tungan - önskar ett slut. Ett drastiskt slut på detta förföljande, på dessa skuggor av frostbitna minnen. Jag lägger mig platt, jag höjer mina armar över mitt huvud - koncentrerar mig på att andas, mitt hjärta slår för fort, mina ådror pulserar i takt, försöker överleva. Jag brister ut i gråt. Gråt. Gråt. Gråt. Små, små salta på kinderna så röda.


Du får inte förgöra mig.


Blue Foundation - Little By Little

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0