Better say MYname

GÄSP. Flera utgångar på raken gör en lite seg, trots allt. Trevligt dock! Fick till och med dansat med Dennis OCH Niko. Woooow liksom wohow grabbarna. Riktigt kul. Längesedan man fick shakea loss, och det gjorde jag då fan med stil - vad annars? Haha. Love maself. Idag är det iaf kalas för lillen Albin (killens brors son) som fyller ett! Lilla snuttebuttefjuttelillekillen. *gosa med kinderna* LALA. Anyways, är det bara jag som sett liinababy.blogg.se 's hemska utväxt? Jag och Jessi ville slänga smör i huvudet på henne. Skall man vara blond när man egentligen är mörk under så får man fan ha råd med det också. EW! Men det är kul att läsa hennes blogg, så jag låter mig inte skrämmas allt för mycket, hihi! Dessutom är hon ju ganska söt med sin potatisnäsa. *nypa* Gulligull! En gång vän, alltid vän - right? (; haha! Nej, nu skall jag inte sitta här och vara rolig. Dags att surfa vidare. By the way, hösten är verkligen här! Brr!

Tataaa
Pusu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0