Baby let it show

Jag dööör! Har SÅ mycket att göra! Idag vart jag på banken och hämtade ut grejer inför mitt möte med ***! Nu har jag äntligen det överstökat, sen skall jag till bror för att ge honom lite papper samt att vi skall kolla på vad för dator jag skall ha och när vi kan åka till IKEA och köpa nya grejer till lägenheten. Min älskade KK, bästa kompis och själsfrände skall ju flytta in här snart, så då måste han ju ha en säng att sova i! Imorgon skall jag hjälpa Pasi packa ihop sina saker, även Bhija kommer och hjälper till. Idag kommer Jessi över med och sover här till söndag. Fullt hus!? Nästa vecka skall jag köpa en kostym inför min halloween fest som jag skall ha på kommande fredag! Jag och Bhija skall även köpa snacks och lite dittan och dattan. PUH. Jag är under stress och pressad planering, jag dööör. Jag vill bara lägga mig i soffan med min Dennis och mysa, men icke! *PANIK!* Innan vart mitt liv ständigt under press och stress, det vart alltid saker att fixa men under senaste har jag bara dött ut och ruttnat och skitit fullständigt i att göra saker och ting förutom att gå till psyket, lägga in mig, osv. Men nu djävlar är livet igång igen, bara för man är singel och måste fixa allting själv! Som tur är har jag ju Dennis som kan hjälpa mig passa Charli-Star medan jag flyger och flänger runt halva jordklotet. (Som dessutom retar mig för att jag ser ut som Harry Potter med ett ärr i pannan! Taaack Jessi.) Nej, nu skall jag och min bästis (etc etc) ut på prommis med Charli. Vi skall ut och gå en halvtimme varje dag! Nyttiga paret. Hihi.


tataaa
pusu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0