Psyket del femhundratolv

Jaja, okej. Jag är lit överdramatisk "ibland" men anyways så pratade jag med honom efter Dennis åkt och det redde ut sig. Stackarn, fick *crazy ass half african* över sig. Sitter och lystnar lite på beyoncé och inväntar min kvälls medicin. Maaata mig.  Däremot fiser och pruttar jag som en get. Någon av tabletterna måste göra så hela kroppen slappnar av, till och med där - jag upptäckte förtjust att jag kan göra techno låtar av mina pruttar beroende på hur snabbt eller långsamt jag går närom slinker ut. Min sysselsättning äger alla andras. *Liten femårig flicka i extas*

Jag vill tacka alla som kommer och hälsar på mig och tar med sig godsaker och kärlek. Ni ger så mycket energi, och det behövs.

pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0