Nokia and back in black

Jahapp. Det vart ju nödvändigt. Nu skall kvinnan som vi köpte Lucifer av inte komma idag, så Bhija fick ställa in med Pinkey helt i onödan. *great* Å andra sidan hade hon en väldigt bra anledning till att inte komma, men det är bara så typiskt.. Hoppas det går bra för Bhija i Angered. They better be good. Sitter och lystnar på brittan efter en shopping runda på morran. Back in black and old tracks, men snart kommer hjälpen. Snart. Denna veckan väntar jag på att min mobil skall komma: det enda behövliga jag köpt på länge. Fast pappa betalar för den då den står i hans företag. *pew* Nokia n95 blir det. Skall bli sjukt grymt att få den. Syster skall också uppdatera mobil, men vad det blir har jag ingen aning om. Theralen gör verkligen så smakkörtalarna ballar ur helt och hållet. Grrreat. Snart fyller man gammal.

pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0