Moby

God morgon. Har vart vaken sedan halv sju där någonstans på grund av att Charli behövde komma ut. Silket sket väder det är idag då. Lagom kul. Fick fint dra på mig HÖSTJACKAN och stövlar när jag rastade Charli. Fy säger jag bara. Vill inte ha något regn. Tji fick jag för att jag hoppades på bättre väder. Har börjat lystna på Moby's gamla låtar igen. Favoriterna är: 'Porcelain', 'Natural Blues' och 'Why Does My Heart Feel So Bad?'. Väldigt fina och mäktiga låtar. Jahapp, här sitter jag med en kopp snabb-kaffe och väntar på att tiden skall driva förbi. Känns bara allmänt korkat att vara uppe så här tidigt. *SUCK*
Har inge vettigt att komma med här för tillfället.

tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0