Mjaaaouu

Idag är jag riktigt glad i tratten. Flög upp (underdrift) ur sängen när klockan ringde och valsade ut på lätta fötter och njöt av morgon cigaretten. Jag, babes och Charli-Star (hela familjen) skall åka till Lövgärdet och kolla på misse. *jumps* Skall bli så himla kul, sen på fredag skall vi kolla på en annan. Den idag är en blandning mellan perser och norsk skogskatt i gråblå färg på 7 månader, den på fredag är en renrasig perser hona i vitt och oranget på 4 år (om jag inte minns helt fel). Charli skall alltså få sig en kompis. Det är aningen tidigt för ännu en hund, som Annisen sagt är det bäst att skaffa en till hund när Charli är runt två år. Jag vill så gärna ha en Grand Danois, men det kommer inte ske innan jag och babes flyttar till hus. Min man vill ju ha en blodhund med, så det kommer det bli om ett par år det med. Men först och främst: en passande misse vän till Charli. Får springa och klä på mig nu, skriver lite mer om dagen senare.


Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0