*Happy dance*

jahapp. Enligt Dennis (vem annars?) så behöver man mina gigantiska glasögon för att kunna läsa texten, vem är det då som egentligen har dålig syn, raring? Jag och Ira skulle bara tjecka in en tatueringsstudio idag, men då den inte vart öppen åkte vi in till stan där jag lämnade in ett xbox spel, fick cash och shoppade hejdlöst. Skor, tröjor, sjal, shorts.. you name it. Ira shoppade sven snygga dojjs, en kjol och en klänning. Fiina grejer. Nu sitter jag och myser i mina på tok för dyra mysbyxor i Ira's lya och kollar på medan hon springer in och ut från lägenheten med tvätt.  Haft en trevlig dag, men nu är jag heeelt slut. Och imorgon skall jag köpa en till gitarr till babes för xboxen, pierca mig och kolla in studion som har öppet imorgon. *happy dance*

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0