B-b-b-b-boooorderline

Madonna - Borderline

Borderline, feels like I'm going to lose my mind
You just keep on pushing my love over the borderline

Fräsig låt. Fräsigt värre idag. Imorgon skall Charli in för sin första trimning, klipp, klipp! Hihi, skall bli så spännande! Kändes jätte bra med kvinnan jag pratade med också, väldigt trevlig. Min fiselisa håller på att bli stor! Skall skicka mail till Helle som jag köpte henne av idag med tänkte jag. Sen skall jag iväg med Ira till en tatueringsstudio och pratade lite med dem om min tatuering som jag vill göra. Fick dock inte tag på Eddie idag så jag får pierca mig någon annan dag, kanske imorgon medan jag väntar på att Charli skall bli klar. Eddie har vanligtvis inte öppet på måndagar, men ibland är han faktiskt där. Han skall ju flytta sin salong och allt nu, vilket han är överlycklig för. Förstår honom. I morse vaknade jag av att jag pratade i sömnen, men fick ett leende över läpparna - idag verkar vara en bra dag, har myrkrypningar för tillfället men det tär inte lika mycket på mig nu som annars. Good sign for today.

out

Charli-Star*
Charli-Star

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0