AOUH!

Idag for jag in till stan, vart för rastlös för att sitta hemma och uggla. Inne i stan shoppade jag, ja, men enbart ett par guldiga leggings och en rosa t-shirt med texten "I love my boyfriend". Tror halva göteborg har den tröjan, men wtf - har sett Kissie på bild med en sådan tröja, om jag inte minns helt fel, och henne måste man ju bara digga. Haha. Jag lyckades alltså hålla mig till att shoppa två enkla små plagg för tre fjuttiga hundringar. Det är fanimig inte dåligt, jag gick inte ens in i andra affärer.
Nu sitter min man, systra mi och Jess i vardagsrummet och lirar guitar hero.

Michael Jackson - Black Or White (Eat this)

pusu på smultronstjärtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0