Alltid.

Jag tog faktiskt initiativet att börja prata med en random peep som verkade betydligt mer "hej-jag-kan-faktiskt-prata" och det visade sig vara en rak, ärlig och jävligt instabil kille. Det känns skönt med lite sällskap som stannar. Önskar min man kunnat stanna hos mig, dag som natt, Trots att jag vantrivs som inlagd är just detta det bättre alternativet. Jag kommer göra mig själv för illa i slutändan, så jag tänker borra ner naglarna i låren och tugga mina läppar blodiga om så krävs. Ira och Danttu satt inte med mig hela dagen + natten för att jag sedan skall skriva ut mig för abstinensen. Fuck no. Jag har råtit med Jessica, det gjorde ont - men att höra min egna pappa, far, pappi gråta vart något av det värst jag varit med om. Han grät och kippade efter luft, vilket i sin tur fick mig att skaka av gråt. 
"Jag älskar ju dig något så fruktansvärt"
 -Och jag dig, pappi. Alltid.  


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej gumman.. Hur är de med dig.. ? =/ Puss

2009-05-10 @ 00:09:14
URL: http://pillaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0