Back on back-track

Nu är jag tillbaka (sedan igår) på avdelningen. Funderar på att inte ta permission idag då jag inte är på topp och verkligen inte pallar att åka kollektivt. Hoppas på att syster kommer hit idag innan hon lämnar mig för Spanien hos mamma och pappa i cirkus en månad. *sad face* Men i augusti åker jag och mannen dit med lilla Charli-Star och stannar tills vi känner att vi vill åka hem igen, så då kommer syster och hennes man åka med as well.

Flipp:
*blondin bloggar
*långa ögonfransar med en naturlig look
*snälla och trevliga människor
*mörkt hår med löshår (om det är snyggt insatt som på mig då - mwihi)
*glass i sommarsolen


Flopp:
*elaka människor som mer än gärna ljuger
*sandaler med kardborreband (yss, yss, yss!)
*människor som klär sig i för små kläder (som grannen som visar sin föredetta gravida, hängiga mage med bristningar)
*svenskar som leker blattar - kommer alltid vara flopp!

Kommentarer
Postat av: Malin

*sandaler med kardborreband (yss, yss, yss!)

*svenskar som leker blattar - kommer alltid vara flopp!



Agreed!!

2009-06-23 @ 12:24:02
URL: http://thepaint.blogg.se/
Postat av: Anonym

BTW, du har inte kuksugarläppar.

2009-06-24 @ 00:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0