Tips och trix

Sådär. Nu har jag fått lite mackaroner i magisen och är genast på bättre humör med snus och nässpray - min näsa har en ytterst otrevlig tendens att ständigt bli täppt. Sitter och myser i mina favoriter: rosa frité byxor från Odd Molly, svart linne med träkulor på banden, från Åhléns (märke?), samt min baby rosa kofta från gina. Så här sitter alltså jag medan alla andra är ute och dricker sig dumma med människor de helst inte ens umgås med. Jag vet då en sak: jag kommer inte bli en gnutta dummare, och inte heller kommer jag må kasst imorgon.

Saker som är bra att göra när man dricker alkohol:
1. Ät bra under dagen om du vet att du skall dricka på kvällen
2. Ta pauser från alkoholen och drick vatten eller mjölk
3. Drick inte för mycket... kära nån, alla vet att fulla människor är dumma människor och inte särskilt vackra när det går till överdrift
4. Sluta drick i tid - sluta dricka cirkus två timmar innan du skall hem, ett glas med vatten är tio gånger bättre att sitta och smutta på innan det blir hemgång, dessutom får du inte i dig alkohol ändra fram till dess att du går hem

Mina tips! De brukar hjälpa mig iaf, med vissa undantag, haha.

Hemsk midsommar på er.

out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0