Rim Ram Rom

Lystnar på Dido och myser i min virkade tröja. Det är hyfsat väder, men brisen är kall så jag passar på att mysa till det. Gårdagen vart jätte bra, en kort visit på Gretas dock, människorna vart lite för mycket tillslut, so we called it a night och syster köpte burgare till mig på hemvägen. Lämnade av Annisen hos sig, sedan droppade syster och hennes man av mig. Imorgon blir det picknick med Dennis (som för stunden sitter och spelar med babes), det blir kaffe och snus, cigg och energi drinkar och kanske en macka eller två. Jag har blivit fruktansvärt sviken denna morgon. Orkar inte gå in på detalj, men jag är ett dåligt inflytande för denna person. Jag har nog inget val längre, och får ta den hårda vägen jag så länge försökt undvika. Iallafall: tack alla för igår, ni gjorde verkligen kvällen magisk. Ni är toppen.


pusu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0