Piss och framtida planer

Idag följde Dennis med mig till psykologen, men fick fint sitta och vänta utanför. Jag fick nya recept på mina mediciner men orkar inte pallra mig till Kortedala.c just nu för att hämta ut dem. Är helt slut idag, typisk mens-kropp. Yss. Både Dennis och Ante sov här, när ölen tog slut tog partyt slut och jag och Ante satt och knaprade chips framför tv'n medan mannen och Dennis spelade kortspel. Sen dog jag lite och gick och la mig. Jag mår piss idag och ALLTING är piss, men det är ju inte så djävla ovanligt numera. Den 25:e (på syrrans föddelsedag - suck) skall min utredning börja inför en diagnos. ÄNTLIGEN. Pust. Igår skickade jag ut lite sms till folk om lördagen den 13:e (kommande lördag) om att fira mig på gretas. Vore toppen om ni som tog emot sms:en svarar snarast möjligt så jag vet om någon är på eller ej. Vore jätte kul om alla vill följa med. Bhija: jag fick ditt mess i morse, vi får käka kaka någon dag istället. Men Ira, Danttu, Anna mm? Hoppas verkligen ni är på. Nu skall jag mösa mig vidare.

pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0