Morr'n.

God morgon. Klockan är inte mer än sju och här sitter jag och guppar. Lagom kul. Annisen ringde och väckte mig, men att vakna till hennes röst är ingenting att gnälla över. Kul att se folk som besöker ens sletna helgon, folk som inte alls borde vara där och snoka - you should know better. Ajabaja. Idag händer: hämta ut Abilify. Har inte bokat in något mer då jag och Annisen drack oss berusade (jag blev slet full) på vin igår, jag blev lyckligt full och dansade i min egna lilla värld på hemvägen. Lycka! Lyckan bestod dock inte till denna dag. Bummer. Men jag fick knasiga piller som gör mig glad, får ta en till kaffet och sitta här och guppa och vänta tills den kickar in. Igår vart jag nära på att lägga in mig igen, men jag väntade och mådde så mycket bättre än jag mått på evigheter efter en dryg timma eller två och såg ingen anledning alls längre att ligga inne. Annisen skrev punkter tillsammans med mig på saker jag skall ta upp med Rosalie. Snart får jag ny medicin som skall ersätta Zyprexan som gör mig fet. Yss! Ny medicin NU tack. Tata


pusu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0