I need you right now

Fick massa dya hårprodukter av syster i efterskott. Wiiii!* *happy dance* Nu kommer håret lukta gott och smaskigt dygnet runt, det kommer vara glansigt och fint och jag är utskriven från östra. Dance with big mama, come on. *shake*
Anyways så känns det djävligt skönt att vara där ifrån, me went crazy in dere. Jag och mannen skall ta med oss Charli och åka till K-sjön, kanske ta ett litet dopp med Charli-Star. Men det tror jag inte. Haha. Jag aaaavskyr kallt vatten. Brrr! Men kanske Charli tar sig ett dopp. Btw, anonym: vem? Jag har mina misstaknar, men still. Naaames please, inge anonymt här inte. Behövs inte. I won't bite. *puppy eyes* Jäjä bitches, take care

P.S
Er vänner jag sagt upp vänskapen med: jag saknar er... fast jag vill inte ha tillbaka er. Jag vet. I'm confusing.
D.S



out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0