Good fuckin day

Ohlala på dagen. NOT. Tvingade med Dennis till min gamla skola då jag fått en påminnelse om att lämna in en bok jag lånat där. Magkramp, svettningar, skakningar och hela köret kom på vägen dit. Det blev inte bättre av mötet (som jag försökte ignorera) i dörren. En ful, ranglig dam vid namnet Emilia stod där och borrade ögonen i mig som om jag vore lammköttet for today. Biatch get a life. I stole ya man, so what? Move on. Han vart så inte värd det. Eeeew på honom. He's so not hot. AT ALL. Jag saknar Annisen.! Nu har man vart nykter länge long so long, och det känns bra! Medicinerna håller dock på att lämna blodomloppet så jag är aningen bäng. Lite sämre. Borde verkligen åka till apoteket men det tar så förbannat mycket kraft när man verkligen inte vill äta mediciner längre. Fast å andra sidan VET jag hur det blir utan mediciner, men still. I don't wanna' go back, still I don't wanna' keep on going. MORR. Jag hatar det. Nåväl, får väl pallra arsel till apoteket idag eller imorgon. De stänger så tidigt på rymdtorget och det är dem som har min apodos. SUCK. Nåväl, dags att lira med männen.


pusu!








Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman! Det går ju att fixa sån däringa.. (fan jag kommer inte på namnet på det just nu) typ tillstånd från apoteket, en enkät att fylla i, där du tillåter andra att hämta ut mediciner åt dig. Typ Pasi, kanske någon kompis eller din syster osv! Så om du någon gång känner att du verkligen inte orkar så kan någon hjälpa dig <3

2009-08-31 @ 22:39:10
URL: http://thepaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0